info

Інформація для споживачів електоенергії

ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» є членом Оптового Ринку електричної енергії України (ОРЕ), Має договір купівлі-продажу електричній енергії з ДП «Енергоринок» — оператором Оптового Ринку електричної енергії, на підставі якого купує необхідний об'єм електроенергії в ОРЕ, транспортує електроенергію до меж будь-якого ПРТ(обленерго) для постачання кінцевим споживачам, має договори транспортування електроенергії, з обласними ПРТ (обленерго) — монопольними власниками розподільчих електричних мереж в регіонах, на підставі яких транспортує електроенергію для постачання до електричних мереж кінцевого споживача.
Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»
letter
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
  • • Надіслати поштою на адресу: 01001, м. Київ, провулок Рильський, 4
  • • Особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • • Надіслати електронний лист на адресу: [email protected]
  • • Зателефонувати за номером: (044) 390-99-89
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

1. Повинно бути вказано:

  • • Для фізичної особи: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
  • • Для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.

2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (044) 390-99-89 або надіслати листа електронною поштою на адресу: [email protected]. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».

Адреса та телефони центрів обслуговування споживачів
Для клієнтів ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» діють центри обслуговування споживачів у 15-ти регіонах України.
Ви можете отримати консультацію з питань постачання електроенергії, а також оформити заявку на укладання договору.
  • Київ
  • Вінниця
  • Дніпропетровськ
  • Донецьк
  • Житомир
  • Запоріжжя
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів
  • Миколаїв
  • Одеса
  • Полтава
  • Рівне
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Чернівці
Контактна особа:
Назарчук Олена Василівна
Телефон:
Email:
Адреса:
01001, м. Київ, провулок Рильський, буд. 4
Режим роботи:
Робочі дні (Понеділок-П’ятниця) 09:00-18:00.
Вихідні дні: субота та неділя